Merhaba kızlar 4 aylık hamileyim , bartolin kisti ameliyatı oldum . Yürümekte hafifte olsa zorlanıyorum şimdilik . Pansuman yaparken vajinama baktıkça üzülüp ağlamaya başlıyorum .benimle birlikte bebeğimde üzülüyor ama tutamıyorum Vajinam tekrar şişecek gibi duruyor . Endişeleniyorum tekrar olsun istemiyorum dualarınızı bekliyorum 🙏🏼 Çok ihtiyacım var .