Sibelce_ Merhaba bugün doktor kontrolümüz vardı 37+6 günlüğüz 3 kilo 91 gram kilosu bebeğimin normal doğum istemeyince hemen Çarşamba günü için gün verdi 😱 plesanta yaşlanması vardı alalım dedi sizce 38 haftayı da tamamlamayı beklesem mi
iremss Sibelce_ plesanta yaşlanması falan dediği için doktoru dinlemelisin, bütün koşullar normal olsa belki talep edilebilir ama bu tarz durumlarda ben cesaret edemzdim 😘❤️