h-ceviz bende aynı haftada kanama yaşadım canım öyle bir damla değil baya aktif kırmızı kanamam oldu yoğun bir şekilde. Aklım gitti, kaybediyorum sandım ama çok şükür bebek iyiydi kalbini duydum ve o an uyuyordu. Sonrasında istirahat ettim ve iğne kullandım tamamen aynı gün kesildi. Bende aynı senin gibi sürekli tuvalete gidip kontrol ediyordum bir şey oldu mu diye ve sürekli elim karnımda onu hissetmeye onun beni hissetmesini sağlamak istiyordum. Şuan 16. Haftalığız ve çok şükür bir sorun kalmadı. Stres yapma kendine, düzgün beslen, bol su tüket, istirahat et, kendini mutlu edecek şeyler yap. Allah’ın izniyle yiyecek ekmekleri varsa gelecekler dünyaya. Kötüye yorma unutma sen ne kadar iyi olursan o da o kadar iyi olur🙏🏻 İçini ferah tut bol bol dua et