Zeyno_ https://i.hizliresim.com/oyPvRk.png Böyle takımlar kullanışlı mi mayısın başı gibi doğumum .nasıl gidyrlrmi
Merve_kucuk Zeyno_ Çok tatlıymış ya 6-9 olanı yokmu ondan alın Leoparliyada gelince eltimin kizi haziranda doğdu o giydirmisti ama ağustos mu eylül ayindami giydirdi tam hatırlamıyorum Alış-veriş mağazasının adi ne acaba 🤗
hunilimom Zeyno_ bu takım çok kışlık gibi duruyor giydiren bile bi kaç kez giydirirsin onun yerine ince penye tarzı oluyor onlardan giydirebilirsin bn haziran başında doğurdum 2 kez böyle takım giydirdim hemen isilik oldu direk kısa tişört zıbın felan giydirdim
rabnaz6822 Zeyno_ canım çok güzelmiş ve fiyatıda uygun hemen almalısın💁🏻♀️Mayıs’ın başı serin olur o zaman giydirebilirsin olmadı kışında giydirebilirsin 🤷♀️
Ebru-isil Kışlık gibi sanki. Normal penye ama uzun kollu takımlardan bakabilirsin.5li yenidoğan şeklinde.Zaten yeni doğanlar hep uzun kollu oluyor .Benim de mayısta doğacak inşallah.
Zeyno_ Merve_kucuk bebemer bebe . iskenderunda bu mağaza gerçekten çok uygun bende gidip bu hafta inslh bişeyler alcm
Merve_kucuk Zeyno_ İnternet sitesi varmi acaba. Uygun göründü fiyatları bana :) güle güle giydirin inşallah bebeginize 🤗
Deletedmom317 Zeyno_ yebidoğan takımları al bence. Kumaşları kışa daha uygun. Bu bana çok kışlık geldi