Gizemveasya Kızlar merhaba 4 haftalık hamileyim dün gece karnım cok şiddetli ağrıdı uyuyamadım ve sabah baktıgımda 3 damla kan gelmiş bunlar normal mi korkuyorum
Pembepanterr Gizemveasya her zaman için kırmızı renkteki kan risk taşır aklında bulunsun ki pembe ve kahverengi bile bazen riskli sayılıyot böyle durumlarda hemen doktora görünün
Kardelenyigit Şiddetli karın ağrısı demen akıl karıştırır kuzum bence doktoruna bi git derim normal değil karın ağrısı ve sonunda kanama
Ebruikraaa Bende 4 haftalık karın ağrısı çok çektim ama kanamayı bilemicem yerleşme falan diyolar ama sen bence gene git doktoruna
Deletedmom137 Gizemveasya yerleşme kanamasıda olabilir canım ama her ihtimale karşı bir doktora çık ihmal etme