Busbus94 hic süphem yok aslında cünkü cok güzel yorumlar okudum ve arkadasında söyledigi gibi sıkıntılı gebeliklere bakıyor benimde sıkıntılı o yüzden gidicem ve icim cok rahat hocadan yana ama eger gitmeye karar verirsen biran önce aramalısın, randevular dolu oluyor