Kızlar 27. Hafta içindeyim erken doğum riskim var evde yatıyorum hep morelim hiç yok nasıl olur nolur ne ederim diye düşünüyorum 3 tane de çocuğum var küçük ihtiyaçlarımızın çoğunu da tamamlamıştık zaten şimdi çantamı hazır edeyim nolur nolmaz diyorum biraz destege ihtiyacim var doğduklarında yaşama durumları ne olur daha önce erken doğum olmadı bilen varmı çok korkuyorum diğer doğumlarım normal buna sezeryan dio doktorum sezeryan hakkında da çok bilgim yok ondan ayrıca ürküyorum zaten çıkmazdayım böyle 😥 korku heycan endişe kaygı stres ne arasan var bu ara bende. Sizce ne yapmalıyım?