İlk doğumum egepolde oldu. Asla gitmeyeceğim bir hastane artık orası benim.çünkü aylarca gidiyorsun doğuma nöbetçi dr giriyor.ve ücreti de 4000 olmuş.asla değmez. Ben atasağlığa başlıycam. Şimdilik buca devlete gidiyorum. Çınarlıya da gittim ama ben sezeryan sonrası normal doğum istediğim için dr un verdiği yüksek fiyattan dolayı vazgeçtim.