ekin4 16+4 te hissettim ilk gebeliğim benimde galiba ben çok erken hissettim gece uyuyacakken sırtüstü uzandım ellerimi karnıma koydum pıt pıt karnıma içeriden bi baskı oldu 👼🏻 o günden beri hep daha çok hissettim şimdi 23. Haftadayız hiç durmuyor maşallah dışarıdan da gözüküyor artık 🥰