Parpali_ iyi gidiyor canım çok şükür mide bulantım yok zaten hiç bi zaman çok olmamıştı göğüs hassasiyetim var sadece bazen eşime diyorum kendimi hamile gibi hissetmiyorum beni doktora götür ultrasona gireceğim diye annelik duygusu çok degısıkmıs 🥰 senin nasıl gidiyor canım