Hamileliğin ilk dönemlerinde saç dökülmesi çok oluyor hormon değişiminden. Ama yarısından sonra öyle sağlıklı bebek gibi oluyor ki inanamazsınız 🤭 38 deyim son birkaç haftadır bir tel saçım dökülmedi. Ama doğumdan sonra hormonlar çekilince acısı çıkacakmış 🤷♀️