https://i.hizliresim.com/LG7ry0.jpg Kızlar burda 10+4 üm. Bebeğimin gelişimi bir hafta önde gidiyor ,yerleşme kanaması yaşadım ,hamile olduğumu öğrendiğimden beri yüzümde hep sivilce var ,üşüme çok oluyor ,aşerenler olarak kola çekiyordu canım içemediğim için kendimi Kiviye yönelttim .tatlıdan tiksinme olmadı . Biliyorum çoğu hurafe diyor bunlara ama belki tahminde bulunan olur ,yorumlarınızı bekliyorum öpüldünüzzz ❤️💋💋