Canım ben de hiç bir sorun olmamasına rağmen iki senedir hamile kalamıyordum, geçen sene kaldım ama kalbi durdu. Üzerinden bir yıl geçti hamile kalamadım sonra Clife macun kullandım belki duymuşsundur. İçerisinde sadece bitki ve çam balı var. Arkadaşım kullandığı ay hamile kalmıştı. (Yumurtaları harekete geçirmeye yardımcı oluyor, bol su ve yürüyüş eşliğinde ) ben de denedim ve bir kutu bitince ben de hamile olduğumu öğrendim çok şükür 🤲🏻 Öncelikle Allah’ın izniyle tabi ki, vesile olmuş oldu. Çok okuyup araştırdım(instagram hesabı varken iletişim numarasından istediğin soruyu sorup kafana takılanları açıklığa kavuşturabilirsin,sürekli kullanılmıyor belli dönemde kullanılıyor), sen de istersen bir okuyup araştırıp içine sinerse deneyebilirsin. Tabi içine sinmezse kullanmazsın. Ben sadece ben de ve arkadaşımda vesile olduğunu bildiğim için söylemek istedim, her ay adet günümü beklemekten, yumurtlama günümü beklemekten, sonra tekrar adet günümü beklemekten nasıl bir hale düştüğümü biliyorum çünkü, Allah tez vakitte senin de güzel haberlerini versin, Allah gönlüne göre versin inşaallah