Dmtncy 38.haftada karın ağrısı ve gaz sancısı gibi sancı yaşayan var mı nedir bu ne yapsam geçmiyo uykudan uyandırdı
Pandabekleyenanne Dmtncy 37+5te gece sabaha kadar karnımın üstünde gaz sancısı çektim defalarca tuvalete gittim çıkmadı en son kustum rahatladım. Şimdi 38+1deyim hala midemin o kasılmalarını hissediyorum alttan gaz çıkmıyo hiç bir şekilde afedersin.
Beren01 Doğum başlangıcı olablr ilk gebeliğimde gaz sancısıyla adet başlangıcı agrısı gbi Bi agrıyla basladı sonra artmaya basladı