Benimde adetime 5 gün kaldı. Bu ay aşılama için gittik geldik doktora ilaça başladım yumurta kalitesi daha da artsın diye. Doktorum Eğer adet olursan ara rshim filmi için konuşalım dedi. Umarım hamileyimdir. Rahim filmi için değil hamileyim diye ararım 🤲🤲🤲 umarım sende hamilesindir