Ben anne babaya saygı duyulması, kırılmasınlar diye fedakarlıklar yapmamız gerekir diye düsünen biri olarak söylüyorum cocuga isim koymak cok özel bisey. İsteyen istedigini söylesin siz esinizle anlastıktan sonra dedeymiş nineymiş hikaye hic kafanızı bunlarla meşgul etmeyin