Gizemciim merhabalar. Şuan 36+1'deyim. Bu zamana kadar herşey güzel gidiyordu 😑 Bende normalde düşük tansiyona sahibim. Gebeliğimin en başından beri 9/5-6 seyreden tansiyonum bir haftadır 12-8'den aşağı düşmüyor. Aynı zamn da vücudumun her yeri ödem. Özellikle ayaklarım patlayacak durumda. Bende bir ayda 8 kilo almışım. Doktorum haftalık takibe aldı. Cuma günü tekrar gideceğim. Tansiyon ilacı için şuan erken, haftaya karar vereceğim dedi. Bu durumda ne yapar bilmiyorum ama ödem için bir çözüm bulmasını isteyeceğim. Ayaklarımın ağrısına saat 3de uyandım ve hala uyuyamadım😭