Ben Ağustos atindan bu yana çekiyorum hemde çok kötü disimin içi oyulmuş kanal tedavisine başlamak gerekiyor ama doktor işlem yapamam doğumdan sonra kanal tedavisi yapalım dedi. Diş agrisi çok kötü gerçekten ,yemeği sağ taragimla yiyorum. Agridikca karbonatlı su ile gargara yapıyorum yatistiriyor biraz.