Kizlar 36 hafta 3 günlük hamileyim 26 subata gun vermsti doktor sezeryan icin ama nstde kasilma cikinca bu ilacı verdi . Tansion ilaci oldugu icin cok korkuorm bi kac gündür iciorm ama asil amacim 37 haftama tam gun girmek sonra zaten erken dogum olmuor. Sezeryan dogum olmasin die bu hapi kullanmao istemiorm ilaci birakacagim yanls mi yapiorm