37+2 haftamdayım bi haftadır kısa süreli sancılarım oluyo ama bu gece 3 saattir geçmeyen bi ağrım var belimden kasıklarıma doğru kalktım sıcak su tuttum yürüdüm evde biraz ama yattığım zaman aynı ağrı geri geliyo nişan veya su yok sadece sancı bu şekilde doğum başlar mı ?