Kızlar merhaba bebeğim 1 aylık doğum yapalı bir ay oldu ama ancak fırsat buldum sanki hiç hamile olmamışım da hep kuzum yanımdaymış hayatımdaymış gibi şimdi zorla gazını çıkarttım uyuyor 😊
Neyse hikayeme gelelim hamileliğim gayet güzeldi bulantı kusma hiç birşeyim olmadı öyle sürekli değişik aşermelerim falan da olmadı bir kez idrar enfeksiyonu geçirdim ama hep üst solunum yolu rahatsızlığım vardı geçmiyordu ilaç kullanamadığım için neyse doktorumla 36. Haftada Doğum şeklini konuşmaya başladık isteğimi soruyor ben normal istiyorum ama cesaretim yok diyorum bir yakınımın kötü normal Doğum tecrübesi beni korkuttuğu için bana 38. Haftaya kadar düşün dedi kararını ver normal istersen çatına bakarız süreç ilerler dedi ben o süreçte düşündüm ve sezaryeni tercih olarak seçmek istemediğime karar verdim çatı muayenesine gittim 38+3 de muayene oldum ama belki o kadar can yanmıyordur ama ben çok kastım kendimi biraz canım acıdı doktorum dedi bebek kanalda değil bu haftaya kadar inmiş olmalıydı ya kordonu kısa inemiyor ya da çatının dar olması müsade etmiyor dedi ve çatımın uygun olmadığını fakat istersem normali deneyebileceğimi fakat boşa kürek çekmiş olabilirsin işin sonunda dedi bu arada o haftaya kadar nst de sancım vs çıkmıyordu kızımın pek gelesi de yok gibiydi ben suni sancı istemiyorum kızımı da riske atmak istemiyorum dedim ve 38+6 da sezaryen olmak üzere gün aldık gittik hastaneye ilk hevesimiz odamızı süslettik hayaller kurduk gelgelelim herşey istediğimiz gibi yolunda gitmedi yani bir şeyin olacağı varsa oluyor sezaryeni kızımı riske atmamak için kabul ettim ama yine de başımıza gelen geldi sezaryene girdim ama benim içim içimi yiyor sürekli doktorla konuşuyorum hocam ciğeri gelişmiş midir vs diye o kadar çok sormuşum ki anestezi uzmanına bile 20 kez falan sormuşum bu arada belden uyuşturma anı bende acı olmadı baskı hissettim korkmayın kendinizi kasmayın sadece bir de deli gibi midem bulandı sezaryen sırasında özellikle bebeği çıkarmaya çalıştıkları anda beyse bebişim çıktı ağladı sesini duydum çooook rahatladım çocuk doktoruna sordum ciğerleri nasıl iyi mi ağlıyor mu diye gayet sağlıklı bebeğin rahatla biraz dediler kızımı yanağıma koydular dünyanın ennnnnnn güzel hissini yaşadım o an Allah isteyen herkese nasip etsin kokladım öptüm ağladım şükrettim derken kızımı odaya götürdüler beni diktiler odaya götürdüler müthiş bir duygu boşalması oldu odaya getirirlerken ağladım iyice hemşire kızımı kucağıma koydu koymasıyla yavrumun morarması bir oldu hemşire kaptığı gibi götürdü kızımı o an narkoz etkisi vs bi şe anlamadım bir şeyi YÖK diyorlar bana ama inanmıyorum ayaklarım uyuşuk kalkıp kızıma gidemiyorum ciğerlerine amniyon sıvısı kaçmış yoğun bakıma aldılar kızım 9 gün boyunca yoğun bakımda kaldı bu süreçte duygularımı yaşadım ağladım üzüldüm ama güçlü olmaya çalıştım sürekli gittim kızımın yanına sürekli sütümü sağdım götürdüm ve bu süreçte hamilelikten önceki kilomunda altına düştüm üzüntüden stresten ama hep inandım çok şükür yavrum çıktı şu an yatağında uyuyor herkese sağlıklı hayırlı doğumlar nasip olur inşallah kötü şeyler düşünüp çağırmayın benim gibi güzel düşünün güzel olsun herşey olacağı varsa oluyor herşey her şekilde ben bunu anladım biraz uzun oldu kusura bakmayın iyi geceler güzel anneler❤️