Kızlar pazartesi gününden beri hastanelerdeyiz 3 gün yattım çıktım dün yine rahatsızlandım gece 1 defa öğlen 1 defa defa acile geldik serum taktırdık akşam üzeri tekrar geldik doktorum yatış verdi idrar yolu enfeksiyonu boğaz enfeksiyonu ateş yapiyor hiç düşmedi dünden bu yana ateşim 😭 lütfen dua edin bizim için 🙏🏻