Arkadaşlar merhaba,
17+1 hamileyim. 2 haftadır burnumun içinde kuruluk, acı ve yanma hissi var. Sizce bu normal mi? geceleri uyuyamıyorum. Yattığımda daha fazla oluyor. Mukoza artışı oluyormuş ama benim tam tersi kuruluk ve acı hissi var. Doktora sorduğumda kan miktarının artışından dolayı olduğunu söyledi. Sizler de böyle bir şey yaşadınız mı? Cevaplarsanız çok sevinirim. Hiç geçecek gibi değil 🙁