Benim ilk gebeligimde bende çok zor geçirdim. Çok ağlak bir insan olmuştum. Gece hem sezeryanin dikişi açılacak, hem çocuğuma bisey olacak diye 1-2 ay oturarak uyudum.es desteği çok önemli. Ben sanırım istediğim desteği alamadığım için kendimi çok kötü hissettim. Bakalım ikincide nasıl olacak.