Merhaba güzel anneler.6+4 günlük hamileyim 5 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim bulantım 1hafta sürdü.Doktora gittim ve çok miğde bulantım olduğunu söyledim.Doktorda miğde bulantı ilacı verdi yatmadan 2 tane o akşam içtim ve sabahtan itibaren 1 hafta hiç miğde bulantım olmadı sadece bel ağrım ve karın ağrım oluyor.Acaba bebeğime birşey olmuş olabilirmi.Birde 20 yaşındayım annemi babamı kaybettim sizlere sorayım dedim.Varmı böyle birşey yaşıyan doktorumda izinli birde kalp ritmini henüz duyamadık inşallah bu cuma gidip duyucaz