Zuzu47 Herkese mrb lütfen yardım edin uyuyamıyorum bu mide ekşimesinden ne yapayım önere bileceğiniz birşey var mı midem ağzıma geliyor sanki boğazıma kadar gelip gidiyor afedersiniz kusacak gibi bile oluyorum ama kusamıyorum kussam rahatlarım belki ama oda yok lütfen yardımcı olun 😢
Nevinnn Zuzu47 soda iyi geliyor bana da hatta ayran yapip yarim su bardağına soda geri kalan yarışına ayranı köyün ikisini karıştırıp için bana iyi geliyo
Aslannn Zuzu47 yok canim yok bu sıkıntıya çare yok bence..35haftamdayim takı 34e kadar sade soda veya süt işe yarıyordu..ama 35e girdiğinden beri eskisinden daha fazla eksime yanma bulantı tarzında çok karışık bir mide hissi yaşar oldum çok şey denedim fayda etmedi
Zuzu47 Eminapasali sütü bilemem ama ekşi daha kötü yapıyor az önce çiğ köfte de yedim daha kötü oldum
Dilekbzkrt Benim de aynı şekilde hiçbir çözüm bulamadım. İlaçlar, yoğurt, süt, soda hiçbirşey fayda etmiyor 😞 bi gece iki kere kustum dedim belki rahatlarım ama yarım saat sonra yine aynı devam etti 37+6 oldum sırf bu sebepten bi an önce doğurmak istiyorum 🙄
Zuzu47 Dilekbzkrt çok kötü ya benim 10 gündür başladı ama bugün geçmiyor çok kötü oluyorum pert oldu midem bende 25+2
Pirpirella Kızlar burda birinden tavsiye duymuştum bende bir çay bardağı suya 1 çay kaşığı sirke koyup için yanmasını da ekşimesinide rahatlatıyordu benim biraz yavaş etki ediyor ama bi o işe yaramıştı bende
Eminapasali Bende cok şey denedim aslında süt rahatlatıyor en son dr lansor diye bi ilaç verdi onunla rahatladım doktora bir danış istersen
Zuzu47 Eminapasali kontrolüme 10 gün var gidince kesin söylicem ama şuan çok kötüyüm midem ağzıma geliyor sanki
Dilekbzkrt Zuzu47 evet insanı mahvediyor gerçekten. Bu gece de uyku haram oldu. Rabbim yardımcımız olsun 🤲🏻😞
khrmnsvnc Renni duo diye ilaç doktorum yazmıştı iki ayda 4 kutu içiyorum başka hiçbir şey iyi gelmiyor ayrıca baharatları kesin name beni çok kötü yapıyor baharatlı yiyeceklerden uzak durunca olmuyor
Gizem3410 Zuzu47 gaviskon kullanabilirsin ben öyle yapiyorum soğuk süt içebilirsin bi çay bardağı kesme şeker atabilirsin ağzına bi tane
Zuzu47 Eaa_00 hamile olmadan önce bazen mide rahatsızlığım oluyordu rennie kullanıyordum çok rahatlıyordum ama şuan hamileyim korktum birşey olur diye
Eaa_00 Zuzu47 hamileler de kullanabiliyor tabi yine de doktorunuza danışın yanlış bilgi vermiş olmayım