Herkezin vardin bekarken begendi isim benimde vardi.evlendim esim yazilisi kolay olmuycak die vazgectik,ve bi anlasma yaptik kiz olursa ben erkek olursa esim koycak insallah ismini,tmm 9ay biz tasiyoruz zorlaniyoruz ac susuz kaldim uc ay boyunca,ama onlarda yavrulari icin calisip cirpincak benim dusuncem...