yavrukom medipol esenler şikayet diye google ye yazın bazı doktorlar hakkında olumsuz şeyler okudum.Gülsün hanım vardı ve aşırı hastası vardı, o devlete gidince bağcılar medipole geçmiştim,Ayfer hanımdı orda işin ehli Oda, şimdi görümcemim olduğu hastanede doğum yapıcam,ameliyatıma gircek kendisi cesaret olur bana da diye orayı seçtim,çok ta memnunum,