Kesinlikle Allah’a sığın,1 sene önce tam bu zaman 2 günlük sezaryen ameliyatı geçirip ölümden dönen biriydim dış gebelik sonucu..benimde adetlerim feci ağrılı olurdu yataklara düşer kusar ağlardım hastanelik olurdum 3 ay olmadı ve 4.ayda gebe kalmıştım ve öğrendim ki dış gebelik iç karın kan dolmuş 1 gün daha gecikseymişim ölebilirmişim ve bunun yanı sıra kistim patlamış ve o bana ağeı yaparmış görünmeyen kistlerden ve ben o ameliyattan sonra öyle dinime Allah’ıma bağlandım ki her şerde bi hayır varmış dış gebelik adet düzenimi oluşturdu ve ağrılarımı silip attı 6 ay mecburi korunma sonucu bıraktığım ay gebe kaldım..sen Allah’a sığın hep hayırlısını iste şer sandığımız her şeyde rabbimin hayrı var 😊