Canım hamileliğin başında ve sonunda görülüyormuş ben de çok çektmem şuan 20 haftalığım artık çok yaşamıyorum umarım sonunda da yaşamam çok zor 😞 ama sana Çin yağını öneririm Allah’ın izniyle bana iyi gelen oydu şakaklarındaki ve boynuna masaj yaparak sürüyorsun mentollü zaten buz gibi yapıyor ve ağrıyı hafifletiyor bir dene canım