Slm arkDaslar ben 34+1sabah uyandigimda kahverengi leke geldi sonra doktorumu aradim gel dedi gitttim nisanin gelmis dedi acilmam yok nts bagladi sanci cikmadi gebelik sekerim de var sonra adalant korno diye bir ilac yazdi gunde iki defa sancim vardi biraz kesildi ama sari akintim cok 36 bulsak iyi dedi cocugun kilosu 2200 cok korkuyorum bisey olmaz insallah basina gelip saglikli doguran varmi
-