Merhaba arkadaşlar, salı günü kanuni sultan Süleyman hastanesinde detaylı ultrason randevum var. Daha önce aynı hastanede yaptıran var mı? Ya da başka devlet hastanesinde detaylı yaptıran? Ekranları siyah beyaz mı oluyor yoksa renkli de var mi? Bilgisi olan arkadaşlar yazarsa çok memnun olurum🙏🏻