Elif0807 Merhabalar, benim ilk gebeliğim. Şubatın 6 sında beta hcg yaptırdım 100 çıktı. Gece tekrar testi yaptırdım 98 e düştü. Cihazda sorun olabilir diyerek doktor tekrar yaptı 95 e düştü. Ağrım sancım kanamam akıntım yok. Ertesi gün tekrar gittim 96 ya çıkmış. Bugün tekrar gittim 94 e düştü. Beta neden sabit kalır? Bilgisi olan yaşayan varsa lütfen cevap versin. Ardahan Göle de yaşıyorum.
Faray Elif0807 merhaba, beta hcg 2 günde 2.5 kat artmalı, 2 gün sonra yaptırıp bak dilersen hala düşüyorsa riskli bir durum oluyor ne yazıkki. Eğer yükselmişse zaten sıkıntı yoktur.
Tuqceee33 Elif0807 sağlıklı gebelik demek içimin yükselmesi gerekiyor diye biliyorum kimyasal gebelik olabilir.
Elif0807 Gittiğim doktor ayın 18 ine kadar 2 günde bir beta yaptırmamı söyledi ve ne yazık ki izne çıktı. Arayıp sorduğumuzda 4 5 gün izleyelim dedi.
_2prensesannesi_ Aslinda iki gunde bi yukselmeli.ama.saatler icinde bile yukselebilir dusus olmamali kimyasal gebelik olabilir sizinki iki gun sonra yine kan verin yine yukselmiyorsa kimyasaldır canim malesef
dilek63 Elif0807 normal canım ama kanaman olur yakinda bende kimyasal gebelik gecirdim kan degerim 39 du sifirlanmasi bi ayi buldu çok zor günler geçirdim 10 defadan fazla kan verdim çok kötü günlerdi allah bi daha yaşatmasin🙏🙏
Elif0807 Bekleyip görücez inşallah bir umut olur artış gösterir🤲Rabbim kimseye yaşatmasın. Allah isteyen herkesi evlat sahibi yapsın inşallah🤲🤲
Annesiyeni Beta hcg İlk ölçüm 153 72 saat sonrası 348 .. olması gereken iki günde iki katı ve kimyasal gebelik ihtimali .. yoktur değil mi öyle bi durumum 🥺 kafama takıldı bencillik oldu sanırım biraz ama ..
Elif0807 Annesiyeni beta nıza ertesi gün tekrar baktırın. 2 gün sonra tekrar baktırın. Beta seviyenize göre doktorunuza başvurun. Aklınıza hemen kötüyü getirmeyin iyi düşünün iyi olsun 💕
Portredekitirtil Elif0807 üzgünüm ama normal bir gebelikte artması lazımken seninki aksine düşüyor dış gebelikte artmaz düşer dış gebelik olabilir ama inşallah değildir canım
Gizemciim Elif0807 sağlıklı bir gebelikte beta nın sabit kalmasi yada dusup tekrar cikmasi mumkun degil. bugun olmayan kanama birkac gun icinde gelecektir farkli fikirler sizi yaniltmasin ve kafanizi da buna ayarlayin. simdiden gecmis olsun. tekrar anneligi tatmaniz dilegiyle 🙏💜