Hamzaninannesi Fdnkvk Sefaat 2900 civari demisti doktormz. Ama bu olcumlerin tam cikcagna inanmiorm yakinlarmin hep 200 gr fln alti cikmis bebis dogdugunda. Sizlerde oyle duydunuz mu kizlar?
Fdnkvk Kimyagercik maşşah ideal bence benimki de o civarda gelir sağlıkla sıhhatle kucağına al insşşh 👏🏻👏🏻👏🏻
Fdnkvk Hamzaninannesi evet evet 2800 denen Bebek 3 kğ doğdu cihazdan cihaza fark ediyor + ve - 400 gram oynama yapabilir diyorlar
zlemAcar Hamzaninannesi bazı tanidiklarimin ölçümlerin altı bazılarının ise üzerinde çıktı. Kimilerinin de neredeyse aynı 🤷 zaten +- sapmalar ultrason kagitlarinda belirtiliyor. 🤗
Zeyzey64 Bugün 35 haftalik olduk InsAllah haftaya 36 oldugumuzda yine cagirdi doktorumuz kilosunu merak ediyorum tabi önce saglik 🌺 en son 34+2 de 2370 gr demisti
zlemAcar Damla35 bizim kız 32. Haftada doğum pozisyonunu almıştı . Bir hafta sonra yeniden makat gelişine döndü . Hala doğum pozisyonunda değil 😍 keyfine göre takılıyor .