Bir hafta sonra nasipse doktora gideceğim ama bana da kanama olmadığı süre korkma deniliyor , hangi hamileye sorsam agrım felan yok diyor korkuyorum başka bi sıkıntı olmasindan😔ve dün öğlen başlayıp gece yarışına kadar.devam eden bir ağrı bana normalmiş gibi gelmiyor.