Arkadaşlar son adet tarihim 17 Aralık hesaplamama göre 8 haftalık olması gerekiyor hatta geçiyor ama düzensiz adet dönemi geçiriyordum geçen hafta kesemizi gördük doktor 5-6 haftalık dedi tam söylemedi şimdi hafta olarak son adet mi baza alınacak bebek büyüdükçe haftası belli olacak ona göremi bu konuda biraz cahiliz anlamıyorum fikri olan varsa yardımcı olabilir mi ❤️😳😂