Gncvysl 11 haftalık hamileyim bundan önce 3 düşük ve miyom ameliyatı oldum şuan bel ve kasık ağrım çok fazla saatlerce sürüyor ama ne akıntı nede kanamam oluyor ağrım normal mi daha önce bu şekilde ağrılı hamilelik geçiren varmı
hunilimom Gncvyslrahim büyüdüğü için ağrı oluyor ama dinlenince uzanınca felan geçiyor ama bi kaç gündür çok yorduysanuz kendinizi sınır sitres yaodiysaniz ondan da olmuş olabilir ama istersen bi acile git için rahat etmezse
gzmyldrmm Benim de kasiklarimda cok agrim oldu ayaga kalktigimda kasigim sanki asagiya dusecekmis gbi oluyodu cok sanciyodu yerlesme agrisi deniliyo canim kanaman olmadigi muddetce korkma allahin izniyle