Benim kızımında gelişimi 1 hafta kafası 2 hafta önde 😅😅benim kafam küçücük eşimin büyüktür kızımın babasına tek benzediği şey kafa büyüklüğü ultrason görüntülerini göre 😂doktora sorduğumda herkes aynı olsaydı insan olmamızın ne önemi kalırdı birbirinden ayırt edilmezdi genetik şeyler bunlar dedi mantıklıda geldi