Lazanne Kızlar 6. Haftasında olanlar ne zaman doktora gitti veya gidicek keseyi ve kalp atışını ne zaman duydunuz
Tuqceee33 Lazanne ben 5+6da gittim keseyi gördüm 2 hafta sonrasına gel dedi doktorum haftaya gideceğim şuan 6+5 olduk🥰
cerenozb07 Vallaha haftamı bilmiyorum bi gidiyorum 4,5 diyorlar bi gidiyorum 5,6 diyorlar kesin söylemiyorlar geçen hafta keseyi gördük 14 ünde kalp atışı için gideceğiz bakalım inşallah duyarız
Lazanne cerenozb07 inşallah canım bende çarşamba gidicem son adet tarihine göre hesaplayablrsn kaç haftalık olduğunu
cerenozb07 Lazanne hesaplıyorum kuzum en son 17 aralıkta oldum adet baya oldu bereden 8 haftalık gözüküyor öyle ama ben hep düzensiz adet oluyordum geç döllenme dedi doktor
Tatlisannedilekk 6+0ım, sabaha keseyi görmeye gidicez inşallah bir aksilik olmaz herşey yolunda gider hayırlısıyla😊
Mrvgnr 4 haftalıktım kese göründü 5+4üm şuan yarın tekrar randevum var bakalım ne olmuş ne gelişmiş kalp atımı duyulacakmı 🙄🤲🏻