Benim 14.haftaya kadar sürdü. Bulantı bitti bu sefer reflü başladı. 15+5im şuan doktorum reflü için gaviscon diye bir ilaç verdi. %100 güvenli olduğunu söyledi ama pek faydasını görmedim. Onun yerine sabahları aç karnına 1 tatlı kaşığı zeytin yağı içiyorum ve yediklerime dikkat ettim şuan geçti gibi ama ilacın faydasını görmedim. Gaviscon kullanan varmı aranızda