Kizlar sezeryan olali 16 gun oldu ilk gunler iyiydim fakat su 3 gundur acayip kabizlik sorunu cekiyorum afedersiniz lavaboda agliyorum kan bile geliyor bu normal mi nasil gecicek hosaf iciyorum duphalak iciyorum banamisin demiyo baska bi ilac onerirmisiniz