Melisbol LR markasini duydunuz mu bilmiyorum kizlar. Bu markanin sampuan, losyon ve pisik kremini kullanan varsa yorumlarini bekliyorum 🙏🏼
Esrayy Melisbol ben kişisel bakım ürünlerini kullanıyorum gayet iyi memnu um bebeğim için de ıslak mendil ve sampuan aldım henüz kullanmadım ama iyi diye düşünüyorum
Zeroart Lr ın bebek değil ama yetişkin ürünlerini kullandım, yüz kremi diş macunu içeceklerini falan, pekte hoş değil, amway oriflime gibi bir marka. Kaliteli değil
Melisbol Zeroart sampuan seti hediye olrak alindi bebek icin. Ben mustela dusunuyordum suan LR ile baslayip baslamamk arasinda kaldim :(
Zeroart Bence yeni doğduğunda mustela kullanın,cildi çok hassas çünkü. 6 aydan sonra lr kullanın elinizdekileride değerlendirmiş olursunuz.