Merhaba arkadaşlar iki haftadır yattığım yerden kalkarken sağa sola dönerken oturduğum yerden kalkarken sol kasığım ağrıyor. Kontrolüme daha var. Bugün eşim tutup kaldırmasa ağrıdan kalkamayacağım kadar ağrıdı yattığım yerden kalkmaya çalışırken. Bu herkeste olan normal bi durum mu?