Elfesenn benim ilk hamıleligimde suyum fazlaydı karnımda cok buyuk ve serttı bu yuzden. Bebegin midesinden şüphelenmişlerdi dogar dogmaz, ama birşey cıkmadı cok şükür.. bir sürü sebebi olabilcegi gibi hic bir sebebi olmayadabılıyormuş, dogum ekibi bilgilendirilmeli bu konuda bence