Kayra48 12+6 olduk ama hala göbeğim yok 😒 oğlumda da bu şekildeydi 25.haftaya kadar minicik bi ayva göbeği şeklinde çıkmıştı. Sanırım buda öyle olucak. Belkide hayırlısı bu şekildedir ☺ Bu arada ilk gebeliğimde 14-15.haftada kelebek gibi dalgalanmaları şu 1-2 gündür yaşıyo gibiyim. Bakalım şimdi heyecan dorukta. Oğlum kız abisi mi olucak, erkek abisimi 😍 bu arada oğlumda 14 aylık 💗sağlıklı gebelikler kolay doğumlar 🙏🏼