Hamileliğimin ilk 4 ayi bu durumla muzdariptim anneme gittim o bakti sagolsun annemle aramda yarim saat mesafe vardi esim bazen aliyim bakalim belki gecmistir diyodu daha mahalleye girdiğim gibi kusmaya basliyodm öyle bir ikide degil pespese icimde bisey yoksada kan kusuyodm sonra gece saat kac demeden geri anneme dönüyodm 😊 yetmedi eşimden tiksindim parfüm kokusu ten kokusu ve ben ten kokusunu bile beğenen insandim çaktırmamaya çalıştım ama hem özleyip hemde yanıma geldiğinde görmemeye çalışmak cok zordu 😔 esimde bende cok çektik bu durumdan nerdeyse dogurcam gecen ayni evin kokusu burnuma bi vurdu allahim dedim nolur bidaha olmasin cok zor bi dönem umarim atlatirsin canim