Didemmmmm Merhaba arkadaşlar adetim bittikten 10 gün sonra ovülasyon testine başladım ama bir türlü yumurtlama olmadı bir de siz bakar mısınız. Bu normal mi adetim 2 gün gecikti https://imgyukle.com/i/nuyUxe
Aysegulum27_ Didemmmmm niye bittikten 10 gün sonra başladınki ya adet bittikten hemen sonra yumurtladıysan kaçırdın ozaman yumurtlamayı.adetin biter bitmez başlaman gerekti
Anne18 Didemmmmm adetten 3 gun sonra başlaman gerekmekte canım maalesef. Kaçırmış olabılırsın gelecek ay yenıden dene derim
Didemmmmm Aysegulum27_ test almamıştım oyüzden yapamadım zaten adetim düzensiz olduğu için yaptığım testin prospektüsün de 11. Gün yapın diyordu
Deleted5544 Didemmmmm belkide çok erken yumurtluyorsunuzdur, adet olursanız bitince hemen ertesi gün başlayın bence ☺️