Hamilelikte bir hormondan dolayı lekelenmeler oluyormuş Ama hamilelik sonrası geçiyormuş bir yerde okumuştum. arkadaşımın yüzü hep Kahve rengi lekelenmler olmuştu Allahtan doğumdan sonra geçmişti benim lekelenmem olmadı 2. 3 sivilce çıktı ama izleri hala geçmiyor doktorumada sormayı unuttum bir dahaki kontrolde sorayım 25 haftalığım