HappyMom Merhaba Annelerimiz 🥰 Bugün konumuz doğum. 🤰 💕 Planlanmış Sezaryen Doğum 💕 Acil Durumlarda Sezaryen Doğumlar 💕 Normal Doğum ve Sezaryen Doğum Prosedürü 💕 Normal Doğum ve Sezaryen Doğum Sonrası İyileşme Süreci 💕 Normal Doğum ve Sezaryen Doğum Sonrası Olası Komplikasyonlar Konu başlıklarıyla yer verdiğimiz bloğumuza bir tıkla ulaşabilirsiniz. 💃 https://www.mutluanneleriz.com/normal-dogum-ile-sezaryen-dogumun-farki-nedir/ Bloğumuzu okuduktan sonra doğum hakkın duygu ve düşüncelerinizi paylaşır mısınız? 🤗
Felipe HappyMom yine harika bir blog yazısı açıklayıcı ve bilgilendirici.. ben zorunlu sezaryen olacak olan anne adaylarındanım 11 şubatta ameliyat olacagım. Kendimi psikolojik olarak normal doğuma hazırlamıştım ama bebek makat geliş oldugu için sezaryene karar verildi.. hakkımızda hayırlısı olsun . Tüm annelere birşey soylemek istiyorum ister sezaryen ister normal doğum her şekilde anneyiz biz güçlüyüz güzeliz sağlıkla alalım evlatlarımızı kucagımıza 🥰
alis6161 HappyMom benim daha ne olacak hiç belli değil ilk bebeğim ve doğum fobim var sanırım ben gibi birileri var mı aranızda
Zeynepderya HappyMom Benimde bebeğimin günü geçti şuanda ekstra günlere geçiş yaşadık vala hala bi hareketlenme yok bebek asla aşağı inmiyor doktoruma göre şuan 10 aylık bi hamileyim bugün son gün eğer durum değişmezse mecburen sezeryan olacak normal doğumu çok istemiştim 10 aydır ben hiç yatmadım heo aktiftim spor yaptım aşırı yürüdüm ama bazen önüne geçemiyorsun bi kaç saate hastaneye yatışım var çok gerginim allah tüm hamilelerin yardımcısı olsun hepimizin bebeğini sağlıklı kucağına almayı nasip etsin
Sudeeali Felipe doktorunuz ne kadar önceden gün verdi ben 38. Haftamdayım doktorum herhangi bir sezeryan konusu açmadı niyetimiz normal doğum herhangi bir sorun olmazsa diyor 🤷🏻♀️
Zeys Felipe 36 haftalık olduk bugün aynı şekilde bebeğim makat gelişli gözüküyor bu gidişle sezeryan olacaksınız annesi dedi doktorum öncesinde sormuştu normal istediğimi söylemiştim..şimdi hayırlısı diyoruz eşimle bekliyoruz bakalım☺️🙏🏼Size de hayırlı sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin rabbim yarın 11 Şubat 💜
Zubeyde_35 Kendimi normal doğuma hazırlamıştım ama zorunlu sezeryana alındım. Sezeryan da iyileşme süreci biraz daha uzun oluyor.
Zubeyde_35 Can-su Benim hamileligin başından beri normal doğum bekliyoduk 8.ayda bebek ters olduğu için bide sancılarım yüksek çıktı ondan dolayı sezeryana alındım.
Kezosirac Ben ilk suyum geldi suni sanci aldim hersey güzel giderken 8 saat sonra hala acilma olmadi malesefes bebegim kanala düştüğü halde 1 cm kaldi acilma sonra oglumun kalp atislari ve nabzı sikintiya girdi acil genel uyutulup sezeryana alındım.ben cok istemistim normal dogumu ama bazen anne ve cicuk sagligi icin en önemlisi de hayatta kalmalari icin sezeryan da bir dogumdur. Eski kafali insanlar cok sezeryanli olanlara " aaa sezeryanmisin cok yazik" diyoar hatta yarimli diyeni duydum.. cok cahil insan var eskiden sezeryan olmadigi icin anne ve cicuk olumleri cok fazlaydi cok şükür buda bi dogum yapma durumu. Bazilarininda korku hali oluyo sezeryam istiyo insanlara azcik anlayışli olalim. Herkes normal ister elbette... ama herseyden önce Anne olmak cok güzel..
Kezosirac Kezosirac ayrica suan 2. Hamilieligim ile burayi buldum cok güzel bur paylasim yeri ben ilk yasadigim hamilelikteki herşeyi unutmuşum 😅😅🙈 burasi sayesinde bilgi tazeliyorum
Derya2828 Kezosirac genel anestezide kac saat sonra kendinize geldiniz benim dogumum da genel anestezi ile olacak ama genel anestezi beni geriyo uyanma sureci vs
1234Esra Ben de mecburi sezeryan olanlardanım kızım suyum patlatildiktan sonra kizim sağ tarafıma oturdu ve sezeryan oldum. Kızım şimdi 21 aylık çok şükür ikimizde iyiyiz önemli olan da bu 🥰🥰
Tugcem92 Biz de planlı sezeryana karar verdik doktorumla. 13 nisan dedik tarihe, hayırlısı olsun inşallah
Eesrayldrm alis6161 benimde normql dogum fobim var gebelik okuluna gidiyorum aslinda fobimi yeniyorum dogumhaneyi faln gezdirdiler ama sonradan yine biseyler oluyor korkuyorum 31. Haftamdamdayim doktorum gun verdi sezaryen icin 38. Haftamda alicam anne psikolojisi onemli bizim icin dedi sen nasil istiyorsan sen hazir degilsen ben zorlayamam dedi zaten normalde sezaryende ayni fiyat
gamzelimgamze alis6161 Benimde ilk olacak inşallah.İster istemez korku var tabii neyle karsılacagız nasıl olcak falan bisürü soru.
Fatma111 Merhabalar biz henüz 8 haftalığız 👶🏻 bir an önce kucağıma almak istiyorum ama şimdiden korku sarmadı desem yalan olur. Özellikle böyle oluşan komplikasyonları okudukça 🙃 Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin İnşaAllah
sinemayyildiz Fatma111 bende çok korkuyorum ilk gebeliğim 9haftadayiz ama ister istemez başladı korkular şimdiden.sezeryan düşünüyordum hep ama belki yapabilirim normal diyorum
Zhrnz Anne ve bebekte hayati, durum yoksa en guzeli normal dogum mecburi sezeryan olmaktan hep.korkmusumdur cok sukir iki tane normal.dogum suan, 30+4 olduk insallah sorunund olmazsa bunuda normal istiyorum 🤗
Perran Zhrnz Katiliyorum zorunlu olmadikca hep normal dogumdan yanayim.. benimde 2 normal dogumum var suanda 3 ye hamileyim Allahtan bisey cikmassa normal istiyorum😘
1234Esra Demirel acilmam 4 cm di ve suyum patlatıldı ki daha fazla açılma olsun diye ama acilmam olmadı ve kızım 4 kilo olduğu için sağ tarafıma oturdu o yüzden sezeryan oldum
Yasemin1998 Sezaryende kan kaybı normal doğuma göre biraz daha fazLa oLuyormuş ..Sezaryen sonrası toparlanma süreci biraz zamn alabiliyor diyorLar ..Benimde ilk gebeliğim Allahım hakkimizda hayirLi oLanı yaşatsin inşAllah ..❣😌