Ozgdnc derya9589 küçük balık tercih ediyorum özellikle hamsi 😋😋😋😋 haftada 1 yemeye çalışıyorum eşimin pek balıkla arası yok 🙈
Tatlisannedilekk derya9589 Haftada 1 yada 2kez balık yemeye çalışıyorum zaten balığı çok severim, hamsi sardalya palamut yiyorum özellikle
Belislina Genelde küçük balıklar hamsi istavrit gibi alıyorum büyük balıklarda çinko mu bişeyi yüksek olduğu için tadımlık öneriyor doktorlar
Researcher_mother Haftada bir yada iki kez balık tüketilebilir fakat bazıları yüksek civa içeriyor onlara dikkat etmek gerekiyor ( kılıç, uskumru ,ton balığı gbi..) eğer hiç tüketmiyorsanız da omega 3 balık yağı kapsülleri var onlardan içilebilirsiniz :)
derya9589 Hiç yemiyorum ayda bir falan artık sıklaştırmaya çalışcam o yüzden sordum teşekkür ederim 😊